FAQ

FAQ

1. Czy mogę zapłacić u Państwa kartą? 
Niestety, płatność jest możliwa gotówką lub przelewem na rachunek firmowy.
2. Mój laptop zaczął pracować wolnej, czy da się go przyspieszyć?
Bardzo często zdarza się, że wina powolnej pracy laptopa/komputera leży po stronie dysku twardego (HDD).
Wymiana dysku talerzowego HDD na SSD może przyspieszyć pracę kompurera. Taką wymianę oraz instalację systemu Windows wykonamy w przeciągu 3 godzin.
3. Nie działa mi w laptopie kilka przycisków na klawiaturze. Czy jest szansa, aby to naprawić?
Niestety nie. Klawiatury w laptopie nie można naprawić, a jedynie wymienić ją na nową. Nasza firma oferuje taką usługę. 
4. Co będzie potrzebne do wymiany kalawiatury w laptopie? Czy muszę sam/sama kupić części do naprawy czy posiadacie je w serwisie?
Dużą ilość części zamiennych mamy na stanie. W razie braku jakichkolwiek elementów, zamawiamy je w hurtowni.
5. Czy diagnoza usterki jest bezpłatna? 
Tak, w naszym serwisie diagnoza i wycena naprawy jest bezpłatna.

IQService Ursus

ul. Stanisława Wojciechowskiego 1, 02-495 Warszawa

  +48 888 784 444
 goodservice.pl@gmail.com

Zwykłe godziny przyjęcia serwisu:

Od poniedziałku do piątku - 09:00 - 18:00
W sobotę - 09:00 - 12:00

NIP: 5272714609