FAQ

FAQ

1. Czy mogę zapłacić u Państwa kartą? 
Tak, jak najbardziej można płacić kartą.
2. Mój laptop zaczął pracować wolnej, czy da się go przyspieszyć?
Bardzo często zdarza się, że wina powolnej pracy laptopa/komputera leży po stronie dysku twardego (HDD).
Wymiana dysku talerzowego HDD na SSD może przyspieszyć pracę kompurera. Taką wymianę oraz instalację systemu Windows wykonamy w przeciągu 3 godzin.
3. Nie działa mi w laptopie kilka przycisków na klawiaturze. Czy jest szansa, aby to naprawić?
Niestety nie. Klawiatury w laptopie nie można naprawić, a jedynie wymienić ją na nową. Nasza firma oferuje taką usługę. 
4. Co będzie potrzebne do wymiany kalawiatury w laptopie? Czy muszę sam/sama kupić części do naprawy czy posiadacie je w serwisie?
Dużą ilość części zamiennych mamy na stanie. W razie braku jakichkolwiek elementów, zamawiamy je w hurtowni.
5. Czy diagnoza usterki jest bezpłatna? 
Tak, w naszym serwisie diagnoza i wycena naprawy jest bezpłatna.

IQService Ursus

ul. Stanisława Wojciechowskiego 1, 02-495 Warszawa

  +48 888 784 444
 goodservice.pl@gmail.com

Zwykłe godziny przyjęcia serwisu:

Od poniedziałku do piątku - 09:00 - 18:00
W sobotę - 09:00 - 12:00

NIP: 5272714609